یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
شایانشایان، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

دختر و پسر باهوش من

یاسنین بانو تا هفت سالگی

1398/5/14 10:53
نویسنده : لادن
148 بازدید
اشتراک گذاری

از اونجاییکه خیلی وقت بود مطلبی ننوشته بودم  خیلی دوست دارم درباره یاسمین بانو دختر قهرمانم بنویسم. یاسمین جون یکم تیر 1391 در بیمارستان آتیه بدنیا اومد و دختر خیلی شیرین و مهربونی است. اسم یاسمین خانم را آقا شایان (خان داداشش) انتخاب کرد. و برای هدیه تولدش بهش یک روباه کوچولو داد. یاس گل هم تا تقریبا دو سالگی پرستار داشت و عاشق رفتن به فضای سبز با پدر و برادرش بود.

یاس گل من خیلی زود شروع به حرف زدن و راه رفتن کرد. کوچولوتر که بود با شیرین زبونی اش همه اطرافیان را جذب خودش می کرد درست مثل همین حالا. دختر باهوش من عاشق پیاده روی و ورزشه و در رشته ژیمناستیک قهرمانه.💓

پسندها (3)

نظرات (0)